УСЛОВИЯ ЗА ПЛАЩАНИЯ НА УСЛУГИ, предлагани от Ди Ес Турс ООД
Общата цена на услугата или услугите е в български левове с включен ДДС.
Обявена цена във валута EUR се заплаща в левовата равностойност по курс на БНБ в деня на плащането. Към настоящият момент 1 EUR=1.95583 BGN
Плащането на избраната услуга може да се извърши:
*в брой
при спазване на ЗАКОНА ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПЛАЩАНИЯТА В БРОЙ.
Към настоящият момент максимална сума за плащане в брой 10000 Лева.
Това важи и в случаите на плащания в чуждестранна валута, когато левовата им равностойност е равна на или надвишава 10 000 лв. Равностойността в български левове се определя по курса на Българската народна банка в деня на плащането;
*с банков превод
по следните сметки
АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ
IBAN ЛЕВА - BG84BUIN95611000204021
SWIFT код – BUINBGSF
IBAN ЕВРО - BG87BUIN95611000244319
SWIFT код – BUINBGSF
Получател – Ди Ес Турс ООД
Основание – номер на резервация или номер на документ
*с дебитна или кредитна карта
Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro, V Pay, Amex, UnionPay и други.
Спазват се всички изисквания за сигурност на г.у. издатели на карти.
При плащане, клиента ще бъде препратен в линк за обработка на 3D защитено плащане.
Клиента ще бъде уведомен с мейл, че услугата е платена.
Ди Ес Турс ООД не съхранява и обработва данни за кредитни, и дебитни карти!
Личните данни на клиентите, се събират и обработват до толкова, до колкото са необходими за предоставянето на продукти и услуги, и се съхраняват отговорно и законосъобразно.
Личните данни се събират, обработват и съхраняват от “Ди Ес Турс” ООД при стриктно спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни и други приложими разпоредби, включително Общия регламент относно защитата на данните (Регламент 2016/679).
Всеки клиент следва да въвежда коректно данните за плащането /номер на карта, дата на валидност и т.н., да провери наличността и лимитите по картата си, за да се убеди че плащането ще бъде успешно.
УСЛОВИЯ ЗА ЗАКУПУВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ
- Покупка на самолетни билети се извършва съгласно политиката, цените и условията на авиокомпаниите.
- Цената на закупен самолетен билет се дължи в момента на потвърждение на резервацията от ТУРОПЕРАТОРА.
- При издаден самолетен билет, КЛИЕНТА се счита за обвързан с конкретните условия на съответната авиокомпания за ползване, неустойки при промяна на имена, дата, полет и др.
- При отказ от пътуване при вече издаден самолетен билет, ТУРОПЕРАТОРЪТ не възстановява платените от Клиента суми, независимо от срока, в който се извършва отказът.
- ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност пред КЛИЕНТА, в случай на:
- отменяне, забавяне или промяна на полета на съответната авиокомпания;
- забавяне на самолетни полети по технически, метеорологични и други причини;
- анулация или прекъсване на пътуването по лични причини, или заболяване на КЛИЕНТА;
- загуба или повреда на багажа по време на пътуването;
- отказ на упълномощени органи за издадаване на виза на КЛИЕНТА;
- недопускане от страна на митническите и гранични служби КЛИЕНТЪТ да излезе извън България или да влезе в страната на пътуването поради липса на документи или извършени правонарушения.
ОБЩИ УСЛОВИЯ КЪМ ДОГОВОР ЗА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТ на ДИ ЕС ТУРС
Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ уреждат реда за предоставяне на услуги от ТУРОПЕРАТОР към ПЪТУВАЩ/ КЛИЕНТ, и са неразделна част от ДОГОВОР ЗА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТ между страните.
1. РЕЗЕРВАЦИЯ
1. Резервация за пътуване
1.1. Резервацията се извършва чрез телефон, факс, e-mail или резервационна форма в интернет, директно при ТУРОПЕРАТОРЪТ, или чрез Туристически агенти в страната, и чужбина.
2. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ
2.1. ТУРОПЕРАТОРЪТ ще предостави на КЛИЕНТА изключително право на ползване на услуги за периодите и датите в съответствие с настоящия Договор.
2.2. ТУРОПЕРАТОРЪТ няма да разпределя или резервира никаква част от услугите предоставени на КЛИЕНТА в полза на трети лица, освен ако услугите не са освободени от КЛИЕНТА, в съответствие с условията на настоящия Договор.
2.3. Ако някои от КЛИЕНТИТЕ отмени резервация и/или не заплати дължимите суми съгласно сроковете в настоящия Договор, ТУРОПЕРАТОРЪТ има право да предложи неизползваните услуги на други Клиенти без да дължи неустойка на КЛИЕНТА.
3. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ
3.1. Всички цени в настоящия Договор са в Лева и/или калкулирани по фиксинга на БНБ.
3.2. Плащането от КЛИЕНТА се извършва в Лева по банковата сметка на ТУРОПЕРАТОРА или Туристическия Агент, или в брой в офиса на ТУРОПЕРАТОРА, или Туристическия Агент.
3.2. Резервацията се счита за валидна, само при спазването на следните две условия:
a) ако е потвърдена от ТУРОПЕРАТОРА в рамките на 24 часа и
б) след заплащане на Депозит от КЛИЕНТА в размер на 30 % (тридесет процента) от общата цена на ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ.
КЛИЕНТЪТ внася депозита в момента на подписването на настоящият договор, освен ако не е упоменат друг срок.
3.3. Ако резервацията не бъде потвърдена, ТУРОПЕРАТОРЪТ може да предложи на КЛИЕНТА други възможности. В случай, че КЛИЕНТЪТ не приеме другите възможности той има право да му бъде възстановена заплатената сума.
3.4. Окончателното плащане на Резервацията от страна на КЛИЕНТА е минимум 30 (тридесет) дни преди датата на отпътуване.
3.5. Счита се, че резервацията е невалидна в случай, че КЛИЕНТА не заплати пълната стойност на ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ в сроковете упоменати в Чл.3.4. В този случай ТУРОПАРТОРА задържа сумата на КЛИЕНТА като неустойка.
3.6. След сключване на договора, договорената обща цена на ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ може да се променя, в следните случаи, при условие , че ТУРОПЕРАТОРЪТ е уведомил ПЪТУВАЩИЯ писменно или на електронен адрес, 20 /двадесет/ дни преди датата на пътуването:
a) При промяна в стойността на транспортните разходи, в това число на горивото. Редът и начинът за преизчисляване на цената в този случай са: цената се увеличава единствено с реалното увеличение на компонента, повлиял върху изменението на цената.
b) При промяна в размера на такси, свързани с ползвани услуги по договора, като летищни, пристанищни, гранични такси и други.
c) При промяна в обменния валутен курс, относим към договора в периода между сключването му и датата на отпътуването.
4. РЕКЛАМАЦИИ
ТУРОПЕРАТОРЪТ носи отговорност за изпълнението на туристическите услуги, включени в договора за ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТ.
4.1. Рекламации във връзка с изпълнението на настоящия договор се правят в писмен вид пред ТУРОПЕРАТОРА, при условие, че предоставената услуга не съответства на договора.
4.2. Рекламацията, изпратена от КЛИЕНТА е валидна, ако притежава следните задължителни реквизити - имената на КЛИЕНТА, резервационен номер, дата на предоставената услуга, кратко описание на рекламираната услуга, документи, обстоятелствата, при които КЛИЕНТА не е получил услугата (цялостно или частично), както и други доказателствени материали.
4.3. За хотелски рекламации, всички оплаквания на КЛИЕНТА трябва да бъдат предоставени в писмен вид на ТУРОПЕРАТОРА по време на престоя на КЛИЕНТА, и ако е приложимо, пред ръководството на хотела.
4.4. ПЪТУВАЩИЯТ има право на подходящо намаление на цената на съответната услуга или неустойка, за времето, през което е имало несъответствие на предоставените услуги с договора за туристическия пакет, освен ако ТУРОПЕРАТОРЪТ докаже, че липсата на съответствие се дължи на ПЪТУВАЩИЯ.
4.5. Окончателното становище и решение за признаване или непризнаване на рекламация се взима от ТУРОПЕРАТОРА в 30 (тридесет) дневен срок от датата на получаване на рекламацията.
4.7. ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност за рекламации, предявени от КЛИЕНТА за всякакъв вид услуги незакупени и неорганизирани от него.
5. АНУЛАЦИИ и НЕУСТОЙКИ
5.1. КЛИЕНТА има право да прекрати договора по всяко време.
5.2. КЛИЕНТА дължи такса в размер на 50 Лева, ако прекрати договора до 31 дни преди започване изпълнението на туристическия пакет.
5.3. Ако КЛИЕНТА прекрати договора:
-до 30 дни преди датата на отпътуване, КЛИЕНТЪТ дължи на ТУРОПЕРАТОРА неустойка в размер на 30 (тридесет) % от цената на пътуването с включени всички такси.
-до 20 дни преди датата на отпътуване, КЛИЕНТЪТ дължи на ТУРОПЕРАТОРА неустойка в размер на 50 (петдесет) % от цената на пътуването с включени всички такси.
-до 14 дни преди датата на отпътуване, КЛИЕНТЪТ дължи на ТУРОПЕРАТОРА неустойка в размер на 80 (осемдесет) % от цената на пътуването с включени всички такси.
-13 (тринадесет) и по-малко дни преди датата на отпътуване, КЛИЕНТЪТ дължи на ТУРОПЕРАТОРА неустойка в размер на 100 (сто) % от цената на пътуването с включени всички такси.
5.4. При посочените в т. 5.2 и т. 5.3. случаи, ТУРОПЕРАТОРЪТ има право да задържи дължимата неустойка от подлежащата на възстановяване сума и да върне на КЛИЕНТА само разликата, ако има такава.
5.5. При отказ на граничните служби да допуснат влизане на КЛИЕНТА на територията на съответната държава, ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност и не дължи връщане на заплатената за туристическо пътуване цена.
5.6. КЛИЕНТЪТ може да прехвърли без да дължи такси, правата и задълженията си по договора на трето лице, което отговаря на всички изисквания за осъществяване на пътуването, като предварително уведоми за това ТУРОПЕРАТОРА в срок не по-късно от 7 (седем) дни преди началната дата на пътуването.
КЛИЕНТ, който прехвърля своите права и задължения, и лицето, на което се прехвърля пътуването, са солидарно отговорни пред ТУРОПЕРАТОРАТ за заплащане на общата цена по договора, както и на всички разходи възникнали, и свързани с прехвърлянето.
5.8. ТУРОПЕРАТОРЪТ посочва за всяко организирано пътуване необходимия минимален брой участници за осъществяване на пътуването в предварително обявената програма. Крайният срок за уведомяване на КЛИЕНТА, че минималния брой участници не е набран, поради което пътуването се отменя е 20 (двадесет) дни преди началната дата на пътуването. В този случай ТУРОПЕРАТОРЪТ възстановява на КЛИЕНТА в пълен размер, заплатена от него сума.
6. ПРАВА, ЗАДЪЛЖЕНИЯ и ОТГОВОРНОСТИ НА СТРАНИТЕ
6.1. ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава да предостави на КЛИЕНТА всички заплатени в съответствие с условията на този договор услуги.
6.2. ТУРОПЕРАТОРЪТ съдейства на КЛИЕНТА за получаване на туристическа виза, но не гарантира издаването на такава. При отказ за получаване на виза ТУРОПЕРАТОРА не възстановява внесената консулска такса и не носи отговорност за не осъществяването на организираното пътуване поради тази причина.
6.3. ТУРОПЕРАТОРЪТ носи отговорност към КЛИЕНТА за всички щети възникнали в резултат от неизпълнение или лошо изпълнение на предмета на този ДОГОВОР, по вина на ТУРОПЕРАТОРА или наетите от него трети лица-ИЗПЪЛНИТЕЛИ.
6.4. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да извършва промени относно превозвачите, при настъпване на причини, които правят невъзможно, или нецелесъобразно посочения в договора превозвач да изпълни задълженията си, като уведомява за това КЛИЕНТА в срок до 24 часа преди датата на отпътуване.
6.5. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да променя часа на тръгване при промяна на превозвача или настъпване на други обективни причини, които налагат това, като уведоми своевременно КЛИЕНТА.
6.6. ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да променя местата за настаняване на ТУРИСТИ в превозното средство с цел настаняване хората с увреждания и ограничена подвижност, на майки с деца, бременни жени, възрастни хора и при наличие на други подобни обективни причини.
6.7. В случай, че ТУРОПЕРАТОРЪТ не успее да предостави услуги по настаняване в съответствие с настоящия Договор по обективни причини или неспазване на договорни ангажименти от ДОСТАВЧИЦИ на ХОТЕЛСКО НАСТАНЯВАНЕ и/или трети лица-ИЗПЪЛНИТЕЛИ, ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава за своя сметка да предостави алтернативни или по-добри услуги по настаняване.
Счита се, че условията по този договор са изпълнени, ако алтернативните услуги по настаняване са предоставени в подобен хотел, със същата или по-висока категоризация, и на база същото изхранване.
Ако алтернативните услуги по настаняване са предоставени в хотел с по-ниска категоризация, ТУРОПЕРАТОРЪТ следва да заплати на КЛИЕНТА, разликата между платеното от КЛИЕНТА за услугите по настаняване по този договор и ползваното.
6.8. ТУРОПЕРАТОРЪТ следва да осигури преди началото на пътуването, задължителна застраховка на КЛИЕНТА “Медицински разходи при болест и злополука” за пътуванията извън страната, съгласно условията на сключеният договор между ТУРОПЕРАТОРЪТ и ЗД “ЕВРОИНС” АД.
По искане на КЛИЕНТА, да го застрахова за други рискове по време на пътуването
6.9. ТУРОПЕРАТОРЪТ е сключил договор за задължителна застраховка "Отговорност на ТУРОПЕРАТОРА" със Застрахователна Компания “ЕВРОИНС” АД, покриваща отговорности за причинени вреди вследствие неразплащане с контрагенти, включително и при неплатежоспособност и несъстоятелност. ТУРОПЕРАТОРЪТ предоставя на КЛИЕНТА преди началото на пътуването сертификат за сключения договор с „ЕВРОИНС“ АД.
6.10. ТУРОПЕРАТОРЪТ има право да се откаже от договора, без да носи всякаква отговорност, ако КЛИЕНТА не извърши плащания в установените срокове, съгласно настоящият договор. Ако КЛИЕНТЪТ е внесъл депозит, но не е направил плащането на пълната сума, съгласно установените срокове, депозита не се връща.
6.11. В случай на неизпълнение или неточно изпълнение от страна на ТУРОПЕРАТОРА на услугите по настоящия Договор, той се задължава да обезщети КЛИЕНТА за надлежно доказаните вреди.
6.12. Когато отговорността на контрагентите на ТУРОПЕРАТОРА за вреди, причинени от неизпълнението или неточното изпълнение на услугите, е ограничена от международни договори, отговорността на ТУРОПЕРАТОРАТ е в рамките на тези ограничения.
6.13. ТУРОПЕРАТОРЪТ може да отмени пътуването, ако не е набран необходимия минимален брой участници или ако отмяната се дължи на непреодолима сила. В тези случаи ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност за неизпълнението на Договора като връща на КЛИЕНТА всички платени суми, без тази част от тях за извършените фактически разходи /платени застраховки, глоба за върнати билети, визови такси и други/ при отмяна поради непреодолима сила. Извършените фактически разходи се удостоверяват с надлежно оформени документи.
6.14. ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност пред КЛИЕНТА, в случай на отменяне, забавяне или изменение на сроковете и условията на пътуването, които не зависят от ТУРОПЕРАТОРА, а именно:
• Забавяне на самолетни полети по технически, метеорологични и други причини;
• Анулация или прекъсване на пътуването по лични причини на КЛИЕНТА;
• Загуба или повреда на багажа по време на пътуването;
• Отказ на упълномощените органи да издадат виза на КЛИЕНТА;
• Недопускане от страна на митническите и гранични служби КЛИЕНТЪТ да излезе извън България или да влезе в страната на пътуването поради липса на надлежно оформени документи или извършени правонарушения.
6.15. ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност по неизпълнение или не точно изпълнение на настоящия Договор, ако причините за това се дължат на:
а) КЛИЕНТА;
б) Действия на трето лице, несвързано с изпълнението на Договора;
в) Непреодолима сила или събитие, което не може да бъде предвидено или избегнато от страна на ТУРОПЕРАТОРА и неговите контрагенти при добросъвестно изпълнение на задълженията им.
6.16. Ако ТУРОПЕРАТОРЪТ направи значителна промяна в някои от съществените клаузи от настоящия Договор, той е длъжен да уведоми незабавно КЛИЕНТА. КЛИЕНТЪТ се задължава да уведоми ТУРОПЕРАТОРА за решението си относно направените промени в срок до 3 дни след получаване на уведомлението. Приемането на промените се удостоверява със сключване на допълнително споразумение към Договора. В случай, че КЛИЕНТЪТ не приеме промените, ТУРОПЕРАТОРЪТ му предлага друго пътуване на същата, по-висока или по-ниска цена със съответно прихващане, доплащане или връщане на разликата. Ако КЛИЕНТЪТ не приеме предложеното, той може да се откаже от Договора, без да дължи неустойки или обезщетение, като ТУРОПЕРАТОРЪТ му възстановява платените от него суми по Договора в 7-дневен срок от датата на получаване на писменото уведомление за отказ. КЛИЕНТЪТ декларира, че посочените от него в Договора телефони, факс, e-mail са действителни и могат да бъдат използвани от ТУРОПЕРАТОРА за предаване на всякакви уведомления по Договора. Замяна на хотела или заведение за хранене и развлечение с друг от същата или по-висока категория без промяна на цената или замяна на транспортно средство с друго от същата или по-висока категория или класа не се счита за значителна промяна на Договора.
6.17. При пътуванията извън България КЛИЕНТЪТ следва да си осигури необходимите лични документи /задграничен паспорт/, оформени в съответствие със законите на посещаваната страна и на Р България.
6.18. Ако КЛИЕНТЪТ е лице, което няма навършени 18 години и ще пътува в чужбина със собствен задграничен паспорт, той трябва да представи нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни със заминаването му в посочената страна на посочената дата (ако непълнолетният пътува заедно с един от родителите си, необходимо е той да притежава нотариално заверено съгласие от другия родител)
6.19. КЛИЕНТЪТ следва да заплати в пълен обем и в установените в настоящия Договор срокове цената на туристическите услуги.
6.20. КЛИЕНТЪТ следва да спазва законите на страната, за която пътува.
6.21. При пътуване и престой в страни с повишен риск от инфекциозни заболявания, КЛИЕНТЪТ е длъжен да извърши за своя сметка съответната профилактика съгласно международните медицински изисквания.
7. ЗАДЪЛЖЕНИЯ ОТНОСНО ЛИЧНИТЕ ДАННИ
7.1. Събирането и обработката на лични данни е наложителна и служи за изпълнение на ДОГОВОРА за ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТ. Политиката за поверителност на личните данни е налична и онлайн на интернет адрес dstours.bg/bg/cookie-gdpr
7.2. Като администратор на лични данни, Ди Ес Турс ООД с ЕИК 201007003, следва да получи или ще получи от КЛИЕНТА лични данни, които ще обработва, за да предостави услугите си.
7.3. В случай, че не са предоставени лични данни, Ди Ес Турс ООД не може да предостави услугите си, включително да направи резервация от името на КЛИЕНТА, за желания период и място.
7.4. За целите на предоставянето на услугата, ако КЛИЕНТА е предоставил лични данни на трети лица (например приятели, роднини, познати или други, които ще пътуват), той се задължава да информира тези трети лица за това, че ни е предоставил техните лични данни, както и да ги насочите към посочения по-горе интернет адрес за да се запознаят с Политиката за поверителност.
7.5. Ди Ес Турс ООД гарантира, че спазва стриктно разпоредбите на Регламента относно защитата на личните данни, както и, че притежава подходящи технически средства, и са въведени мерки за защита на личните данни, гарантиращи високо ниво на сигурност.
8. ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
8.1. Страните не носят отговорност за пълно, или частично неизпълнение на договорните си задължения в резултат на непреодолима сила. За „непреодолима сила“ се считат обстоятелствата, настъпили след подписване на договора в резултат на непредвидими, необратими и неконтролируеми събития, като война, природни бедствия, епидемии, стачки, или индустриални конфликти, епидемии, забрани за изпълнение или ограничения наложени от държавни институции или други органи, карантина и други.
8.2. Всякакви спорове, ще се решават от страните по пътя на преговори, а при невъзможност, съгласно действащото законодателство на Република България. Място на юрисдикцията e компетентния Съд в град Варна, България.
С подписване на Договора и Общите условия към него, страните потвърждават, че ТУРОПЕРАТОРА е предоставил на КЛИЕНТА, цялата информация за ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПАКЕТ, включваща всички негови условия и характеристики.
ОБЩИ УСЛАВИЯ ЗА ПРЕВОЗ /ТРАНСФЕР/
Общи положения
Превозвачът е юридическо лице “Ди Ес Турс” ООД, собственик на интернет страница, регистрирано в България, със седалище и адрес на управление 9000 Варна, ул. Иван Вазов 41-43, вписано в Търговския регистър на Република България с ЕИК 201007003.
Превозвачът притежава необходимия лиценз за извършване на превозваческа дейност-Международен Превоз на Пътници № 1099, издаден на 11/03/2010 г. от Министерството на транспорта на Република България.
Превозвачът декларира, че :
-всички превозни средства, с които се осъществявава транспортната услуга (трансфер) са застраховани съгласно изискванията на българското законодателство и към датата на извършване на услугата притежават валидни застрахователни полици.
-всички превозни средства, с които се осъществявава транспортната услуга (трансфер) отговарят на всички изисквания за безопасност и здраве съгласно българското законодателство .
-условията за безопасност и здраве се отнасят еднакво за всички превозни средства на Превозвача, независимо дали са негова собственост, или са закупени на лизинг, или са дългосрочно, или краткосрочно наети от други подизпълнители. Във всички случаи, Превозвачът носи отговорност за осигуряване на пълно съответствие с условията за безопасност и здраве.
Клиент може да бъде всяко физическо лице, навършило 18 годишна възраст или юридическо лице, което направи валидна резервация и плати за извършване на трансфер.
Всеки клиент е длъжен преди да приключи с попълването на резервационната форма и извърши плащане за услугата, да се запознае със съдържанието на настоящите общи условия и да потвърди изрично, че е запознат с тях, разбира ги и приема тяхното съдържание. В случай, че резервацията се отнася до няколко пътника, се приема, че лицето което прави резервацията потвърждава от името на останалите пътници, че приема настоящите общи условия.
Под „трансфер“ по смисъла на настоящите Общи условия следва да се разбира транспортна услуга по превозване на клиенти от хотел или друго място за настаняване до летище/от летище до хотел или друго място за настаняване.
Резервация и плащане
Всеки клиент е длъжен да попълни необходимата информация в резервационната форма, като предостави пълна, точна и вярна информация относно: дата на пътуване, летище, хотел, курорт, брой пътници, точен час за отпътуване. Бебета и деца влизат в общия брой пътници и посочването им в резервационната форма е задължително.
За да приключи с резервацията на услугата, клиентът следва да заплати цената, посочена в резервационната форма с дебитна или кредитна карта.
Превозвачът не носи отговорност и не възстановява суми, ако банката издател на картата Ви удържи такси по повод на извършения превод.
Цената, посочена в резервационната форма е крайна, и включва всички данъци, и такси съгласно българското законодателство.
Договор за превоз
Договорът за превоз (трансфер) между клиента и превозвача се счита за сключен от момента, в който клиента извърши валидно плащане за услугата. Клиентът получава потвърждение за извършената резервация на посочената от него в резервационната форма електронната поща.
С цел извършване на услугата и преди нейното начало, клиентът следва да предостави на превозвача потвърждението за извършената резервация. В случай, че не получите потвърждение за извършената резервация на Вашият мейл, въпреки извършено валидно плащане или забравите, загубите същото, моля свържете се незабавно с нас на електронната ни поща transfers@dstours.bg, на телефон +35952607609 или +359897903580.
Превозвачът приема резервации за извършване на трансфери, които са направени в срок не по-късно от 48 часа преди часа, в който следва да се извърши пътуването.
Клиентът е длъжен при попълване на резервационната форма да предостави информация за това дали някой от пътниците е инвалид, който ползва инвалидна количка или има нужда от други специални грижи при пътуването, за да можем да вземем необходимите мерки за осигуряване на подходящо превозно средство.
Багаж
Багажът на всеки клиент трябва да е ясно обозначен с име, адрес и телефон на собственика. Всеки клиент има право на един куфар с размери не по-големи от височина 85 см/ширина 55 см/дълбочина 35 см и един брой ръчен багаж. За всеки багаж, който превишава посочените размери като велосипеди, инвалидни колички, детски колички, голф оборудване и други, клиентът следва да информира изрично при попълване на резервационната форма. Ако не е сторил това, превозвачът има право да откаже да извърши услугата.
Промени
Промени в направената резервация относно брой пътници, маршрут, час на пътуване и други, клиентът има право да прави в срок не по-късно от 24 часа преди часа, в който следва да се извърши трансфера. В случай на отмяна на полет, промяна на часа му или закъснение на полет, клиентът следва да уведоми превозвача незабавно, след като научи за промяната на електронния адрес transfers@dstours.bg или на телефон +35952607609; +359897903580
Превозвачът не носи отговорност, в случай, че трансфера не бъде осъществен поради неточна, непълна или невярно попълнена информация от клиента в резервационната форма, както и в случай, че клиента не уведоми за настъпили промени в полетната информация.
Условия за извършване на трансфера
Превозвачът си запазва правото да откаже да извърши трансфер на лице, което е или изглежда, че е под влиянието на алкохол или наркотични вещества или чието поведение се счита, че представлява заплаха за шофьора, превозното средство или другите пътници. В случай като този, превозвачът няма да възстанови на клиента платената от него цена.
Точният час на трансфера се определя от клиента при извършване на резервацията. Клиентът следва да се съобрази с изискването на повечето авиокомпании чек-ин да се извършва поне два часа преди обявения час на отпътуване на самолета. Превозвачът не носи отговорност за закъснение на пътника за отпътуване, ако пътникът не е посочил коректен час, така че да пристигне навреме на летището за извършване на чек-ин.
Отказ от извършване на трансфера
Безплатна анулация
Клиентът има право да се откаже от услугата/трансфера, без клиента да дължи неустойка при отказ от трансфера 7 /седем/ и повече дни преди датата на изпълнение на услугата.
Отказът от извършване на трансфера следва да се извърши по електронен път на следният мейл адрес transfers@dstours.bg .
Превозвачът възстановява на Клиента сумата по сметката, от която са постъпили средствата от клиента в 14 /четиринадасет/ дневен срок след получаване на уведомлението за отказ.
Превозвачът не носи отговорност и не възстановява банкови такси, ако банката издател на картата Ви удържи такси по повод на възстановената сума. Всички банкови такси относно възстановяването на сумата на клиента са за сметка на клиента.
Клиентът дължи неустойка на превозвача, в следните случаи:
-при отказ от трансфера до 6 /шест/ и по малко дни преди датата на пристигане и изпълнение на услугата-неустойка 100% /сто процента/ от заплатената цена.
-В случай, че клиентът не се яви в заявения ден и час за извършване на трансфера, той губи право на възстановяване на платената от него цена-неустойка 100% /сто процента/ от заплатената цена.
Изключване на отговорността на превозвача при непреодолима сила
За „неопредолима сила“ по силата на настоящите общи условия следва да се приемат следните непредвидими и непредотвратими обстоятелства: техническа авария на автомобила, водеща до забава в пристигането на посочения час; тежки метеорологични условия–проливни дъждове, буря, наводнение, градушка, земетресение, свлачища и друго природно бедствие; необходимост превозвачът да се подчини на нареждания на полиция; катастрофи и други инциденти на пътя; пожар, експлозия, актове на тероризъм, бунтове; стачни действия затворени пътища, дължащи се на инциденти, катастрофи; епидемии, пандемии; админитсративни или съдебни забрани и други непредвидими и непредотвратими обстоятелства.
Поверителност
За да използва електронната страница на Превозвача и услугите, които предоставя, всеки клиент трябва да попълни резервационна форма и осъществи плащане, като за целта трябва да посочи информация като име, фамилия, номер на кредитна карта, дата на валидност на картата, име на собственика на картата. Тази информация ни е необходима с цел сключване на договор за трансфер и извършване на плащането. Въз основа на тази информация, Вие получавате от нас документ с пореден номер и друга свързана с договора информация.
Ди ЕС Турс, в качеството си на администратор на лични данни, обработва личните данни съгласно Закона за защита на личните данни и в съответствие с Общия регламент относно защитата на данните - РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27.04.2016г., наричан накратко РЕГЛАМЕНТА.
При плащане на нашия сайт, се събират и използват следните данни.
Картови и/или автентикационни данни – Ди Ес Турс няма достъп до Вашите картови данни - те се обработват единствено и само от обслужващата банка.
Данните от Вашата кредитна/дебитна карта се използват еднократно, за обслужването на конкретната резервация и не се съхраняват в Ди ЕС Турс.
Превозвачът събира и обработва лични данни законосъобразно и единствено за целите, за които данните са събрани. Служителите на Превозвача, които обработват лични данни, спазват следните принципи при осъществяване на служебните си задължения:
- личните данни се събират при наличие на законово или договорно основание, както и при наличие на изрично съгласие от страна на субекта;
- личните данни се събират за конкретни, точно определени и законни цели;
- личните данни се обработват добросъвестно, като същите не се обработват допълнително по начин, несъвместим с тези цели;
- личните данни са конкретни и точни, в обем, необходим за изпълнение на съответната дейност, като същите своевременно се актуализират;
- личните данни се заличават или коригират, когато са неточни или не съответстват на целите, за които се обработват;
- личните данни се обработват за период, не по-дълъг от необходимия за целите, за които са събрани.
Предоставянето на лични данни от клиенти е на основание сключен договор.
В случай, че Клиент не желае да предостави свои данни, с него не може да бъде сключен договор и същият не може да бъде получател на услугите, предоставяни от Ди Ес Турс
Данните следва да се предоставят на Превозвача лично от Клиента или лично от родители/настойници за малолетни и непълнолетни лица - писмено чрез попълване и подписване на резервационна форма.
Във връзка с изпълнение на своята дейност Превозвача събира следните лични данни с цел комуникация с Клиента по повод предоставяните услуги:
- Лични данни: имена, телефон, имейл адрес.
- Чувствителни лични данни: данни за здравето на Клиент, в специфични случаи,
Лични данни се съхраняват за изпълнение на договорите за превоз - 2 години и 6 месеца, считано от датата на приключване на изпълнението на конкретната услуга;
Превозвачът предоставя лични данни на трети лица само доколкото е необходимо за изпълнение на договора за превоз и не предоставя лични данни на лица, които нямат отношение към възложената услуга, както следва:
- Туроператори, дружества, извършващи автобусни превози;
- Застрахователни компании за нуждите на сключване на застраховки, предвидени в Закона за туризма;
- Екскурзоводи и водачи, наети от Превозвача, за целите на комуникацията с участниците в конкретното пътуване;
Превозвачът предоставя лични данни на трети лица при наличие на законово основание за предоставяне на данните, както следва:
- НАП, НОИ, КЗП и други нормативно установени получатели, когато законодателството го изисква;
При наличие на претенции, свързани с изпълнението на задължения на Превозвача като Туроператор или туристически агент или упражняване на права на Превозвача, лични данни се предоставят на адвокат или адвокатска кантора.
Превозвачът не предоставя лични данни на трети страни за маркетингови цели.
Сигурност
Превозвачът използва технологията SSL (кодиран пренос на данни), с цел да осигури безопасно предаване на данни от кредитни / дебитни карти по време на резервацията на транспортната услуга. SSL е най-популярният метод, използван за безопасно предаване на информация от кредитни карти, както и за пренасянето на поверителни данни в интернет.
Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2). В допълнение, за идентифицирането Ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified by VISA и MasterCard Secure Code, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.
Рекламации
Клиентът има право да направи рекламация относно качеството на извършената услуга в срок от 14 дни от извършването й, като изпрати писмена жалба на електронния ни адрес transfers@dstours.bg. Към жалбата следва да приложите потвърждението за извършената резервация и документ за плащане на трансфера. Превозвачът разглежда жалбата и изпраща отговор на клиента в срок до 14 дни от постъпване на жалбата.
В случай на позитивен отговор, Превозвачът възстановява в 14 /четиринадасет/ дневен срок на Клиента сумата по сметката, от която са постъпили средствата от клиента.
При непроведен трансфер по вина на Превозвача, заплатената сума от Клиента се възстановява в пълен размер.
При възстановяването на одобрената сума на рекламацията или неизвършен трансфер, Превозвачът не носи отговорност и не възстановява банкови такси, ако банката издател на картата Ви удържи такси по повод на възстановената сума. Всички банкови такси при възстановяване на сума на клиента са за сметка на клиента.
Приложимо право
Всякакви спорове, произтичащи от неизпълнение или неточно изпълнение на Общите Условия, ще се решават по пътя на преговорите, а при невъзможност – от компетентния български съд, и съгласно разпоредбите на българското законодателство.
Превозвачът си запазва правото да променя или допълва настоящите Общи условия едностранно, без да уведомява за това потребителя. Настоящите условия са в сила от 01-Ноември-2024 г.